IMG_0406.jpgbergerowa ulotki 1.jpgIMG_0412.jpgIMG_0407.jpgIMG_0418.jpgIMG_0413.jpgIMG_0408.jpgcontrast4.jpgbergerowa ulotki 2.jpgbergerowa ulotki 3.jpgbergerowa ulotki 7.jpgbergerowa ulotki 4.jpgcontrast5.jpgcontrast3.jpgIMG_0414.jpg

Projekt „I Feel Very European Today!”

eTwinning

Projekt „I Feel Very European Today!”

logo

mapa

               

  Projekt "I Feel Very European Today!" skierowany jest do uczniów szkół średnich, w wieku 15-19 lat i skupia 165 uczestników z 9 krajów. Już teraz doświadczają wyzwań związanych z byciem młodym w dzisiejszej Europie. Działania, które łączą wszystkich uczestników, pomagają im komunikować się, doświadczać i rozwijać się twórczo. Podczas realizacji zadań uczniowie będą poetami, dziennikarzami, redaktorami, reżyserami, grafikami.

 

  Projekt będzie trwał od września 2017 do września 2018 roku. Od października 2107, co miesiąc, uczniowie wykonują jedno zadanie. Niektóre działania będą prowadzone przez każdy kraj partnerski, a niektóre w międzynarodowych grupach mieszanych. W trakcie projektu wykorzystywane są różnorodne narzędzia ICT (Padlet, DoppelMe, Dysk Google, ppt, Answergarden, Kahoot !, itd.). Zasadniczo uczniowie będą za wszystko odpowiedzialni, ponieważ wierzymy w nich i chcemy, aby ich umiejętności i kreatywność ewoluowały w trakcie projektu.

 

Wypracowane materiały są na bieżąco umieszczane na

 

Pod koniec projektu wszyscy uczestnicy wypełnią ankietę. 

 

Uczestnikami projektu są szkoły średnie z następujących krajów:

Biotehniški izobraževalni center Ljubljana, Živilska šola, Słowenia - koordynator

Ipsia U. Comandini Włochy

Lycee La Mennais Francja

IES Leonardo Torres Quevedo Hiszpania

"AUREL LAZAR" SECONDARY SCHOOL Rumunia

Konrad Klepping Berufskolleg Niemcy

Rīgas Austrumu vidusskola Łotwa

80.YIL CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ Turcja

Sultan Abdulhamit Han Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Turcja

Zespół Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku

 

13-osobowa grupa młodzieży z naszej szkoły realizuje zadania projektowe.

  1. Natalia Kolasa 3th
  2. Klaudia Folga 3th
  3. Klaudia Gralicka 3th
  4. Natalia Uzarska 2tw
  5. Sara Tyrajska 2tw
  6. Marta Rucińska 2tw
  7. Marta Rucińska 2tw
  8. Jakub Pawlikowski 2tw
  9. Patrycja Sieczkowska 3tw
  10. Paulina Skowrońska 3tw
  11. Michał Pyrzak 1ti
  12. Adam Burny 1ti
  13. Jakub Kopecki 1ti

Opiekunem przedsięwzięcia jest p. Magdalena Kijek, nauczyciel języka angielskiego.

DSCF9664

 

ZADANIE 1

POZNAJEMY SIĘ

Przygotowany przez nas film, w którym pokazujemy szkołę i prezenujemy swoje zawody został umieszczony na Twinspace. Są tam również prezentacje naszych partnerów.

https://www.youtube.com/watch?v=2epyLVeDttI

ZADANIE 2

PREZENTUJEMY SWÓJ KRAJ I PRZYGOTOWUJEMY LOGO PROJEKTU

Nasz drużyna zaprezentowała walory Polski w prezentacji „Welcome to Poland” wykonanej w programie powerpoint. Poznaliśmy kraje partnerskie oglądając materiały wypracowane przez szkoły z innych państw.

PREZENTACJA

W ramach konkursu na najlepsze logo naszego przedsięwzięcia przygotowaliśmy poniższy projekt. Zdobył on uznanie naszych partnerów i zajęliśmy II miejsce. Autorami oficjalnego logo projektu „I Feel Very European Today!” są koordynatorzy, szkoła ze Słowenii.

szkola

Wszystkie prace partnerów zamieszczono na padlecie https://padlet.com/sandra_horvatic/zwiqejmgy8dj

ZADANIE 3

PIOSENKA DLA EUROPY

Wspólnie z naszymi partnerami ze Słowenii napisaliśmy tekst piosenki pt. „A Song for Europe”. Efekt naszej pracy został opublikowany na padlecie https://padlet.com/sandra_horvatic/jq4561ft96pa

ZADANIE 4

ODPOWIADAMY NA PYTANIA PARTNERÓW

Uczniowie ze szkoły partnerskiej w Rumunii poprosili, byśmy podali kilka informacji na temat naszego kraju. Oto nasze odpowiedzi:

https://www.youtube.com/watch?v=yh1x8sXgWOk&feature=youtu.be

ZADANIE 5

MANNEQUIN CHALLENGE

Tym razem pora na aktorstwo i reżyserię. Poprosiliśmy szkołę z Turcji o pracę na temat tolerancji, sami przygotowujemy mannequin challenge na temat uzależnienia od mediów społecznościowych. Oto efekt naszej pracy:

https://www.youtube.com/watch?v=0bC6H8IFkRo

Tutaj można zobaczyć, jakie filmiki przygotowali nasi partnerzy:

https://padlet.com/sandra_horvatic/9g8er8s8ccjg

ZADANIE 6

THE WORLD IS OUR OYSTER

Zajmujemy się trudnymi problemami na świecie. Nasza grupa przygotowała zadania do artykułu i filmu, które dotyczą tematyki poruszonej w serialu „Black Mirror” – bycia ocenianym w mediach społecznościowych i wpływu tej oceny na życie „w realu”.

http://www.businessinsider.com/psychology-black-mirror-nosedive-social-media-2016-10?IR=T

https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=F_C-s9QXiTU

Zadania do wykonania oraz materiały zamieszczone przez naszych partnerów znajdują się na padlecie: https://padlet.com/sandra_horvatic/ii5c6olgmg32

ZADANIE 7

PODSUMOWANIE

Nadeszła pora zamknąć projekt. Pożegnaliśmy się z naszymi partnerami umieszczając wpisy na padlecie https://padlet.com/sandra_horvatic/d86zqrva67pu

oraz rozwiązując quiz na portalu Kahoot!.

20180615 085647

20180615 085749

20180615 085830

20180615 094430

© Głowacki Marcin 2014 Zespół Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku - Nasza strona używa" ciasteczek":) - plików cookies